Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Έπιασαν πάτο



Αυτά που διαβάζω μέχρι στιγμής και αυτά που άκουσα ότι έγιναν και ειπώθηκαν στην περιβόητη συνέντευξη παράδοση του Αλαφούζου στον Φορέα, ειλικρινά δυσκολεύομαι να τα πιστέψω.

Δεν μπορεί να έγινε αυτό το πράγμα. Δεν μπορεί να ειπώθηκαν αυτά τα πράγματα. Δεν μπορεί πρόεδρος του Παναθηναϊκού να δέχθηκε να πέσει τόσο χαμηλά και ο ίδιος και ο θεσμικός του ρόλος.

Ειλικρινά έχω μείνει άναυδος. Νομίζω ότι απόψε ο Αλαφούζος έβαλε ο ίδιος ταφόπλακα στην όποια προσπάθεια προσπαθεί να κάνει στον Παναθηναϊκό.

Και δεν μιλάω καν από πλευράς περιεχομένου. Δεν μιλάω για την ομοβροντία ψέματος,  λάσπης και ανακρίβειας που ειπώθηκε και από τις δυο πλευρές. Δεν μιλάω καν για ιεροσυλίες του στιλ Κυράστας και Νταμπίζας. Ούτε για τις κουβέντες ή τις φράσεις που ακούστηκαν και τον χυδαίο τρόπο που ειπώθηκαν.

Αλλά μιλάω καθαρά από ηθική και Παναθηναϊκή άποψη. Μιλάω για την απόλυτη κατρακύλα, που έτσι όπως "επισημοποιήθηκε" δύσκολα πια θα έχει γυρισμό.

Δυστυχώς ίσως και αυτή τη φορά πραγματικά να το... κατάφεραν. Όλοι τους εκεί μέσα.
Να πιάσουν πάτο...

2 σχόλια:

  1. Σημερα βιωσα τον απολυτο ξεφτυλισμο και ηθικο ξεπεσμο της ομαδας μου. Τα λογια δεν περιγραφουν αυτο που ενιωσα ακουγοντας αυτα που ελεγαν.

    Το βρισιδι, το ψεμα, και η γενικοτερη συμπεριφορα, οχι απλα πεζοδρομιου, αλλα στιγνων εγκληματιων οπου απειλουσαν με φωτιες απο "κεραυνο" σπιτια ανθρωπων με εκαναν να ντρεπομαι που ειμαι παναθηναικος. Ο δημοσιος ξεφτυλισμος παλαιμαχων ποδοσφαιριστων με τεραστια ιστορια, οπως ο Ελευθερακης, ο Ροτσα, απο τον ιδιο τον Προεδρο της ΠΑΕ δυστηχως δειχνουν το σημερινο επιπεδο αυτων που εχουν στα χερια τους την τυχη του Παναθηναικου. Εδωσαν και αυτοι και ο Αλαφουζος ρεσιταλ ηθους!!!

    Οποιος ακουσε την "εκπομπη" θα πρεπει να επεσε σε καταθληψη και θα πρεπει πλεον να καταλαβε οτι το φως στο βαθος του τουνελ δεν ειναι του ηλιου αλλα του τρενου...

    Να ζησουμε να τον θυμομαστε τον Μακαριτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Κώστα
    Αναρωτιέται κάθε σκεπτόμενος Παναθηναϊκός για πιό λόγο έδωσε συνέντευξη ο Πρόεδρος της ΠΑΕ σε ιντερνετικό ραδιόφωνο οπαδών.Σίγουρα αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία..Τό τι είπε και τι του είπαν μιλώντας του μάλιστα στον ενικό είναι γνωστά.Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η αντίδραση του προέδρου σε διάφορα θέματα.Ειδικότερα στο θέμα Νταμπίζα...
    "Εγώ πήρα τον Νταμπίζα της Νιουκαστλ και όχι του Ολυμπιακού. Δεν πήρα τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, αλλά αυτόν της Νιουκαστλ που πήγε μετά στην Λάρισα. Αν θέλετε να δημιουργήσετε πρόβλημα με φαντασιώσεις ότι είναι Ολυμπιακός είναι δικό σας πρόβλημα. Αν δεν θέλετε τον Νταμπίζα τότε να φύγω και γω. Αν δεν έχω το δικαίωμα να επιλέγω τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι, τότε να φύγω και εγώ. ( Να φύγεις του λέει ο οπαδός)! Έβαλα τα λεφτά μου. Μην λέτε μαλ****ς! Δεν σε έκλασα γαμώ την Παν***α μου! Δεν είχα καμία διάθεση να γίνω πρόεδρος. Ήθελα να βοηθήσω. Όταν παίρνω μία απόφαση, την παίρνω μέχρι τέλος".
    Καί μετα από αυτά με τι πρόσωπο θα ζητήσει μελλοντικά σεβασμό...?
    Είπε όμως και κάτι που τα ΜΜΕ σκόπιμα δεν εστιάστηκαν...Γιά την ΓΗΠΕΛ που μάς είχαν βομβαρδίσει τρία χρόνια τώρα τα τσιράκια του πρώην εμπνευστή της ΠΕΚ..

    «Είμαι στον Παναθηναϊκό για ένα χρόνο. Ένα από τα πράγματα που δεν με έχει απασχολήσει είναι η ΓΗΠΕΛ. Είναι από τα θέματα που τα γνωρίζεις άμεσα. Δεν έχει έρθει κανείς να ζητήσει λεφτά. Εγώ είμαι έτοιμος να σας υπογράψω χαρτί ότι αναλαμβάνω την ευθύνη. Φέρτε μου ένα χαρτί, λευκό να υπογράψω».
    «Για το αν είναι ευθύνη του Βαρδινογιάννη οτι παράτησε από την ΠΑΕ, τότε είναι ευθύνη του Βγενόπουλου οτι ανακινεί θέμα ΓΗΠΕΛ, ενώ δεν υπάρχει. Κανένας δεν έχει αξιώσει κάτι. Μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία απαίτηση».

    Τί έχουν να πούνε τώρα τα παπαγαλάκια του Φρουρίου ??...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

live scores


powered by Agones.gr - livescore